poniedziałek, 27 lipca 2015

Czy warto obejrzeć "Taśmy Watykanu" ?

"Taśmy Watykanu" - Mark Neveldine


Szczerze mówiąc po obejrzeniu zwiastun tego filmu bałam się iść do kina. Myślałam, że będzie to przerażająco horror, który będę musiała oglądać przez palce.
W sumie lepiej tak niżeli miałby być nudny. No więc zainteresowana tematem postanowiłam go obejrzeć.

"Taśmy Watykanu" przedstawiają historię młodej kobiety Angeli, której życie zamienia się w piekło. Po wypadku samochodowym trafia do szpitala, gdzie zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Zainteresowany tym ksiądz nie spuszcza z dziewczyny oka. Wkrótce staje się jasne, że Angela została opętana i szpital jej nie pomoże. Z Watykanu więc przyjeżdża egzorcysta, którym również kiedyś zawładnął demon. Niestety odprawienie egzorcyzmu nie jest takie łatwe, ponieważ jest to sam Antychryst. Duchowni stają się bezradni a rodzina kobiety jest przerażona. Niedługo później w domu wybucha pożar, który przeżył jedynie jeden z księży no i oczywiście Antychryst w ciele Angeli.

Film był na prawdę ciekawy, jednak zupełnie nie straszny. Może jest to spowodowane tym, że rzeczy takie jak egzorcyzmy są dla nas zupełnie obce i wydają się niemożliwe. Wydaję mi się, że dużo prościej jest nam uwierzyć w duchy, którymi straszono nas od małego niż tym, że demon może opętać nasze ciało. Dlatego też nawet oglądając film na dużym ekranie nie czułam przerażenia czy strachu.  Jednak horror bardzo mnie zaciekawił. Można było dostrzec dobrą grę aktorską. Czułam się trochę jakbym oglądała dobry thriller. Myślę, że pomimo wszystkiego warto go obejrzeć.


Ocena: 7/10
Gdzie obejrzałam? - Kraków Zakopianka
Cena biletu- 16 zł
Czy warto obejrzeć? - Warto




Angela Holme - Olivia Taylor Dudley
Ojciec Lozano - Michael Pena







Roger Holmes - Dougary Scott
Bruno Gunn - Damon
  

 /Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz