poniedziałek, 7 września 2015

Niezwykle wzruszająca historia zakazanej miłości.

Brittainy C. Cherry - "Kochając pana Danielsa"


 
Ashlyn i Daniel już po pierwszym spotkaniu wiedzą, że są sobie przeznaczeni. Obydwoje przeżywają utratę kogoś bliskiego, przez co doskonale się rozumieją. Dodatkowo okazuje się, że są niezwykle inteligentnymi osobami. Wspólne zainteresowania sprawiają, że ich znajomość rozwija się niezwykle szybko.
  
Niestety kiedy Ashlyn przychodzi po wakacjach do nowej szkoły okazuje się, że  ukochany Daniel jest jej nauczycielem. Sprawy zaczynają się komplikować i nie jest tak pięknie jak myśleli. Obydwoje wiedzą, że powinni zakończyć to jak najszybciej. Czy ich miłość przetrwa? Czy utrzymanie ich związku w tajemnicy jest możliwe?
   
Powieść zaskoczyła mnie tak bardzo, że przeżyłam dosłownie cały wachlarz emocji. Na przemian śmiałam się i płakałam czytając perypetie ich związku. Jest to cudowna opowieść o prawdziwej miłości. Nie trzyma się standardowych schematów i na prawdę potrafi wstrząsnąć czytelnikiem. Nigdy nie miałam okazji czytać tak dobrej książki tego gatunku. Jest to współczesna wersja "Romea i Julii". Często przewijający się motyw śmierci dodaje dramatyzmy całej historii, a niezwyciężona miłość pokazuje jak ważną rolę odgrywa w naszym życiu.

Tytuł oryginału - Loving Mrs. Daniels
Data wydania - 17 czerwca 2015r.
Liczba stron - 432
Gatunek - romans


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz