poniedziałek, 29 czerwca 2015

10 najlepszych!

Postanowiłam zrobić listę 100 książek, które chciałabym przeczytać. No więc zaczęłam szukać, przekopałam cały internet i znalazłam tylko 60 powieści. Dlatego postanowiłam podsumować książki, które do tej pory czytałam, wyłonić z nich dziesiątkę najlepszych i zobaczyć co ma jeszcze do zaoferowania dany autor lub poszukać czegoś o podobnej tematyce.

( Lista 100 książek, które chciałabym przeczytać wkrótce pojawi się na blogu)


10 najlepszych książek

1. Zdecydowanym numerem jeden, jest dla mnie cała seria " szeptem" napisana przez :  Becca Fitzpatrick. Seria składa się 4 powieści pt.: "Szeptem", "Crescendo"," Cisza" i "Finale".
 2. Kolejną propozycją jest również cała seria powieści pt.: "Dary anioła"
 Cassandry Clare
3.  "Szukając Alaski" - John Green
4.  "Ćpun" - Melvin Burgess 
5.  "Gwiazd naszych wina" - John Green
6.  "Zanim zasnę" - S.J.Watson
7.  " Bezpieczna przystań" - Nicholas Sparks
8.  "Krwawe wino" - Erica Spindler
9.  "Trzy metry nad niebem" - Federico Moccia 
10. "Requiem dla snu" - Hubert Selby


Oczywiście jest to tylko wyłącznie moje zdanie, każdy z was może twierdzić inaczej. Jednak mam nadzieję, że wam podobają się te książki równie bardzo jak mi.
 







   /Justyna
 

4 komentarze: